4. TÝDEN

Sedím, stojím, vykročím?

(9 - 12 měsíců)

„Smysly se také účastí, dítě, které má méně příležitostí ke smyslové stimulaci – aktivitě, zůstává na nižší mentální úrovni.“

Maria Montessori, Absorbující mysl

V tomto období probíhá psycho-senzo-motorický vývoj dítěte neuvěřitelně rychle, každý den můžeme u miminka pozorovat určité změny v jeho projevu.

K velkým změnám dochází i v psychice dítěte. Povíme si tedy, co znamená separační úzkost, jakými senzitivními fázemi dítě prochází, proč mu říkáme smyslový průzkumník a jak se v tomto období dítě učí jazyk.

Budeme se také zabývat praktickými tipy, jaké změny v připraveném prostředí provedeme a proč.

Co zajímavého se dozvíte?

  • 1

    Charakteristiky vývojového období

  • 2

    Charakteristické senzitivní fáze

  • 3

    Psychomotorický vývoj

  • 4

    Jazykový vývoj

  • 5

    Změny v připraveném prostředí

  • 6

    Jídlo - podpora samostatnosti a spolupráce

Co získáte navíc v rámci online kurzu?

  • Seznam a přehled vývojových hraček
  • Přehled, kde je možnost je koupit
  • Podrobnější popis procesu odstavování - bonusové video